Hej igen, Jan

Nu kom jeg måske igennem som bare kritisk, og det er jeg lidt ked af. Jeg
synes dit generelle ønske om at finde bedre og mere imødekommende ord over
for den almindelige bruger er virkelig godt, og det sætter jeg bestemt pris
på. Det skulle jeg have sagt. Men det siger jeg så nu.

Og jeg har også brug for at sige, at jeg synes du gør et rigtig godt
arbejde med oversættelserne. Omkring 99 % af indholdet af dine
oversættelsesstrenge i Pootle er jeg helt enig i, og jeg kan se du er
dejligt produktiv og en væsentlig bidrager til LibreOffice. Tak for det!
Altså fra mig som bruger af LibreOffice.

Det syntes jeg lige hørte med.

Det er altså bare lige i dette konkrete tilfælde, at jeg ikke er enig med
dig i forslaget, men initiativet synes jeg altså er godt.

Jesper

Den 3. december 2014 kl. 11.46 skrev Jesper Hertel <jesper.hertel@gmail.com>
:

Den 3. december 2014 kl. 11.36 skrev Jesper Hertel <