Kees en anderen,

Zit vandaag bij een klant waar ik wel LibO 3.5 geinstalleerd heb. (Bij mezelf wil ik dat nog niet om diverse redenen)

Heb daar even geprobeerd:
Export naar ppt geeft een door ms-powerpoint viewer te openen bestand, echter zonder geluid.
Export naar pptx geeft foutmelding bij openen door ms-powerpoint viewer.

Dus dit is een bug in het programma.

Joop