Der er heller ikke nogen genvejstaster på fanerne i den indbyggede hjælp:

[image: Billede indsat i tekst 1]

Så dér bliver de altså heller ikke indsat automatisk.

Og på alle de andre 5 sprog, jeg holder øje med (svensk, norsk, fransk,
tysk og engelsk) er der da også genvejstaster i oversættelserne. Så det
virker lidt besynderligt, at det kun skulle være den danske oversættelse,
som udviklerne har frabedt sig at vi indsætter genvejstaster i? Har du evt.
en reference på, hvornår de har sagt det, og hvad de sagde?

Jesper

Den 28. november 2014 kl. 01.42 skrev Jesper Hertel <jesper.hertel@gmail.com
:

Der er heller ingen genvejstaster i Template Manager:

[image: Billede indsat i tekst 1]

Så jeg vil nu tage udviklernes besked om automatiske genvejstaster med et
gran salt – det ser ikke rigtig ud til at passe. Måske det kun passer i
menuer.

Jesper

Den 28. november 2014 kl. 01.34 skrev Jesper Hertel <