Bedankt, lekker simpel!WimOp 11-05-15 om 17:19 schreef Jan Koll:
Waar
      je een nieuwe kolomindeling wilt starten een nieuwe sectie
      aanmaken (InvoegenSectie) en daarin de gewenste kolommen
      weer aanmaken.JanSpidey-Westland schreef op 11-05-2015 om 15:35:Hoi users LO,Het werken met
kolommen heb ik door.Nu wil ik de eerste pagina met een 1/3 en een 2/3 kolom indelen.Op de volgende
pagina's wil ik een andere kolom indeling
        aanhouden/wisselen.Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?groetWimSent with AquaMail for
Androidhttp://www.aqua-mail.comOn May 11, 2015 9:41:03 AM Cor Nouwsoolst@nouenoff.nlwrote:Dag
Jaap,Op 9 mei 2015 12:09 schreef Jaap van der Laanjaapvanderlaan1960@yahoo.comIk werk altijd met
Word als tekstverwerker. Als ik
          lange stukken schrijfcontroleer ik deze later. Bij dat controleren moet ik
          regelmatigonderbreken. Dan plaats ik een bladwijzer. Bij het
          opnieuw openen ga iknaar de bladwijzer en controleer verder.Twee suggesties:Als je de
Navigator opent (BeeldNavigator) zit op de
          tweede rij,derde knop van links, Herinnering instellen. Dat is ook een
          soortbladwijzer.Je kunt dan met de tweede knop op de eerste rij, Navigatie,
          instellendat navigeren gaat naar de herinneringen.En met de derde en vierde knop op de
eerste rij, spring je van
          de enenaar de andere.Maar misschien veel handiger: als je bij ExtraOptiesAlgemeen jenaam
invult, en bij ExtraOptiesLaden/OpslaanAlgemeen aanvinkt'Gebruiker-specifieke instellingen samen
met het document
          laden', danopent Writer het document waar je de vorige keer was gebleven.(NB: deze
functie is een tijdje kapot geweest, maar in 4.4.3
          werkt hetweer :) )vr. groet,Cor-- Cor NouwsDirector _ _ _ _ _ _ _ _skype   :
cornouwsmobile  : +31 (0)6 25 20 7001phone   : +31 (0)26 32 37 827web     :www.nouenoff.nlblog    :
cor4office-nl.blogspot.comjabber  :cor4office@jabber.orgtwitter : cor4officetdf
:cor.nouws@documentfoundation.org _ _ _ _ _ _ _ _NouOffPostbus 3776800 AJ ArnhemThe
Netherlands------- Verzoek / Request ----------------------------Als u dit bericht per abuis hebt
ontvangen: graag deafzender direct informeren en het bericht verwijderen.If you have received this
message in error, pleasedelete it and notify the sender
0xB13480A6 - 591A 30A7 36A0 CE3C 3D28  A038 E49D
          7365 B134 80A6- vrijwilligerhttp://nl.libreoffice.org-
volunteerhttp://www.libreoffice.org- The Document Foundation Membership Committee Member--
more:http://wiki.documentfoundation.org/NetiquetteList
archive:http://listarchives.libreoffice.org/nl/users/All messages sent to this list will be