Cor,

Hierover een bug melden vind ik het paard achter de wagen spannen. Microsoft vind dat de wereld moet zich aan Microsoft aanpassen en niet Microsoft aan de wereld....... Als er al sprake zou zijn van een bug, dan zou MS de oplossing moeten geven en niet LO. In het verleden speelde dit nog veel sterker. Een website, die je maakte met MS Frontpage 98, zag er met IE tadeloos uit, maar als je die opende met willekeurig welke andere browser dan werd het een puinhoop. Voor mij reden indertijd met NVU te gaan werken, leek erg op Frontpage 98, maar werd goed weergegeven door alle browsers, m.u.v. IE. IE deed er dan weer een paar kleinigheden die wat minder gewenst waren, maar het resultaat was alleszins acceptabel in tegenstelling tot met FP gemaakte zaken in andere browsers...

Bovendien, en ik zie dat in ander reacties ook staan, waarom gaat die Appelaar LO niet gebruiken, dan heb je immers geen problemen van vertalen meer.

Gewoon naar: https://nl.libreoffice.org/download/?type=mac-x86&version=4.3.7&lang=nl, gaan en eventueel de versie wijzigen voor 64-bits.

Jan