Beste Joep,

Joep L. Blom wrote (01-08-12 12:22)

Ik heb een aparte vraag: Hoe kan ik een grafiek gemaakt in LO 3.4 in een
spreadsheet verwijderen?

IK weet niet beter dan dat je er op kunt klikken om te selecteren en dan DEL kiezen...

Ik ben een aantal grafieken aan het uit proberen en een aantal dingen
gaan niet goed, o.a. het verwijderen van een probeer-grafiek.
Daarnaast wil LO de as-waarde niet aangeven van de X-as maar nummert die
(de as-waarde is een datum).
[...]

Doe zelf niet zoveel met grafieken dus moet ook altijd even zoeken.
In het venster voor de grafiek kun je apart bereiken opgeven voor de assen... en als je een diagram selecteert, kun je via een aparte werkbalk een deel van de grafiek kiezen en dan via Eigenschappen de details bewerken... Daarmee kom ik er altijd wel uit.

Maar er zijn wellicht mensen die veel grafieken doen, die gelijk zeggen: zus of zo ;-) ?

veel groet,

--
 - Cor
 - http://nl.libreoffice.org