Hans,

Ik heb even hetzelfde gedaan als jij en bij mij werkt dat precies zo.
Wat ik echter niet snap: in de formule '=Blad1.A3+A3' ontbreekt 'Blad2', en
toch werkt het.
In mijn formule zou het dan moeten worden:
'=week1.F23+F23+F23+F23+F23+F23+F23'. Maar dat werkt niet!

Voor de goede orde: ik ben niet erg bedreven in (formules voor)
spreadsheets, dus als ik onzin uitkraam of simpele vragen stel, weet je
waar dat aan ligt.

Groet,
Harry Harmsen
Assen

Op 28 april 2012 14:51 schreef Hans van der Leeuw <tohans@gmail.com> het
volgende:

Hallo Harry,
Ik kon het niet laten en heb even zitten spelen met een vereenvoudigde
opstelling.

Blad1 in A1 getal 12 ingevoerd, in A2 getal 13, dan deze twee velden
getotaliseerd in A3 = sum(A1+A2)
Hetzelfde gedaan op Blad2 in A1 en A2, met andere getallen.

Op Blad 2 in B3 de formule: =Blad1.A3+A3.  Dan krijg ik netjes de som.
De waarde van A1 op Blad1 aangepast en gekeken op Blad2 wat dat tot gevolg
had in cel B3.
Keurig het totaal aangepast!

Voer ik in Blad2 B3 de operator Som() in dan gaat het fout en krijg ik een
#Name fout.
Misschien heb je er wat aan.
Hans