De beste wensen voor 2017!

Wat hulp bij het onderwerp van dit draadje:
- Hulp- of Help-lijnen zijn telefoon-nummers die in geval van nood gebeld
kunnen worden.
- Hand-grepen zijn stevig bevestigde voorwerpen om zich staande te houden
zoals een beugel in de douche, een stang in de autobus.
- Hand-vatten zijn naar de hand gevormde uiteinden om een gereedschap te
bedienen; een broodmes heeft een handvat.

Wij willen een kader (rechthoek) of punt van een kader kunnen aanpakken,
dat kan met een handvat. Die worden in de kaders meestal aangegeven met een
+ (plusteken).

Met groeten,
Dick