[da-stavekontrol] Sammensatteord - fugeelement1

Hej Jeppe

Der er opstået en fejl på Stavekontrolden vedr. fugeelementer.

Fugeelementerne skrive ikke altid i række fugeelement, men i stedet skrives de i en række fugeelement1 (det er i tabellen smartsiteinput_main_ord).
Er det noget jeg kan logge dig til at få på plads igen?

En anden ting jeg gerne vil have du retter, er 2 af fugeelements navnene:
ne omdøbes til kons.f.+e
te omdøbes til Ø el. kons.f.+e

"ne" skulle være implementeret så den funger som konsonantfordobling+e.
"te" skulle kun have et ord (abekat, har noteret at den skal laves om til kons.f.+e). Selve reglen kan jeg godt implementere, med mindre du kan gøre det ved at sige at den skal være lig Ø og kons.f.+e reglerne.

Med venlig hilsen

Esben Aaberg