Hej Keld

Neders på denne side er der 3 dokumenter som beskriver ændringerne i stavemåde eller bøjning:
http://www.dsn.dk/retskrivning/retskrivningsordbogen-2012

Det var disse jeg havde sat som mål for den kommende version. Men har kun nået ca. 2/3 og er nu
kommet frem til den konklusion at det er bedre at få forbedringerne ud, end at vente yderligere
nogle måneder. Det er p.t. over et år siden sidste version blev frigive, og der er lagt adskillige
andre forbedringer ind og rettet en del andre fejl.

Der er også frigivet en ordliste med alle ordene i RO2012, dog uden bøjningerne. Denne ordliste har
jeg kun arbejdet begrænset med ind til videre, men den vil være en god kilde til at finde
forskellen mellem RO2001 og RO2012:

http://www.dsn.dk/retskrivning/distribution

Med venlig hilsen

Esben Aaberg