Hej Jeppe

Jeg konstaterede at der var noget der ikke var som det skulle være omkring december13-januar14.
Dataene var der, men kom ikke med i dic-filen.

Her I starten af oktober14 fik jeg så overskud til at grave ned i problemstillingen, og fandt
fugeelement1-tabellen,  som indeholder de data der er rettet i mellemtiden. Så dataene fra
fugeelement1 skal flyttes til fugeelement, og herefter skal fugeelement1 formentlig slettes. Da jeg
ikke helt har gennemskuet alt det her peg og klik interface du har lavet, vil jeg gerne have dig
til at rette op på det uden der går data tabt og at når man ændrer fugeelement så ender det i
fugeelement-tabellen.

Du skrev off-list at du havde fundet 34 forekomster, men med nedenstående select får jeg 371
forekomster.

SELECT `ordklasseid` , `Ord` , `staerkeformer` , `fugeelement` , `fugeelement1`
FROM `smartsiteinput_main_ord`
WHERE `fugeelement1` <> ""

Men du må gerne flytte alle 371 fra fugeelement1 til fugeelement.

Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Esben Aaberg

P.s. fugeelement1 er formentlig opstået ved at en eller anden pilfinger har rodet rund, og den
pilfinger kunne nemt være mig. Men det er nok svært at finde ud af hvad der er gået galt nu, når
det er så lang tid siden at det er opstået.