SV: [da-stavekontrol] Sammensatteord - fugeelement1

Hej Jeppe

Det var ikke slået igennem på overskriften i aff-filen, så jeg tog initiativ til selv at rette det fra brugergrænsefladen. Hvilket resulterede i at der nu ikke kommer en opmærkning i dic-filen. (Det hjalp ikke at ændre det tilbage)

Det jeg har gjord var at gå i Affix-definitioner -> AffixClass og fandt "Sammensætning, fugeelement -ne-" i Skift AffixClass. Her ændre jeg Beskrivelse til "Sammensætning, fugeelement -kons.f.+e-" og trykkede på send. Her efter har jeg kørt "Skab affixfil" og "Skab ordliste og pakke til OpenOffice.org"

Nu er der den rigtige overskrift på 449 i aff-filen, men ingen ord får flaget 449 i dic-filen.

Jeg har været inde og kigge i databasen:

SELECT * FROM `smartsiteinput_main_affixclass`

og her kan jeg se at reglen har ID 460449, jeg ved ikke om ID skulle være 449.

Ved du hvordan det skulle hænge sammen?

Før:

gedebuk/70,133,976,449,947

Efter: