Vrienden,
Dit doet me denken aan een HTML commando *start new page = Yes *oftewel een
nieuwe TAB binnen de browser*. *Als je dat niet doet, wordt een nieuwe
opgehaalde pagina op een oude TAB geplakt. Als Google Mail ophaalt pakt
deze een bestaande TAB, tenzij je een lege TAB hebt klaargezet.
Er zal in LO echt wel ergens een vinkje moeten staan dat bij starten een
verse runtime aangemaakt moet worden, die dus de current runtime wordt
oftewel *focus* heeft.
Dick