Ik ben altijd erg ongelukkig geweest met die "reguliere expressies"
De kreet zelf zegt naar mijn smaak helemaal niets over de inhoud ervan.

Het geeft mij zeker niet het idee dat het iets te maken heeft met zoeken naar returns enzo. Het geeft mij in principe wel het idee dat het moeilijk is, dat ik er geen verstand van heb en dat het eng is. Ik heb geen betere kreet bij de hand maar ik heb het grootste begrip voor iedereen die er problemen mee heeft.