*Beste Dharma.* Ik heb dat bericht van die Anton ook gelezen met de vraag over muziek,maar die Anton vergat kennelijk zijn familienaam te noemen. Mijn naam is Anton Doove. Mijn familienaam is Doove. Ik stel mij altijd voor met mijn Voornaam en Familienaam om verwarring te voorkomen.

Dat zou die andere Anton ook beter kunnen doen,want er zijn meer mannen in de wereld met dezelfde voornaam,maar dat kan de beheerder beter regelen. Mijn muziekvraag is van andere aard en dat laat ik voorlopig even rusten,want ik heb *vermoedelijk* de *oorzaak *gevonden van mijn *Impress-probleem*.

In een nieuwe mail zal ik daarop nog even terugkomen met de reden van mijn vermoeden. Dan kan ik dit onderwerp misschien afsluiten. Tot straks dan maar.
  Vriendelijke groeten van /*Anton Doove*/.