*Beste Andrè.* Dan zal ik maar stoppen met Impress-gebruik,want *als* ik *geen uitleg* kan geven over waar ik mee zit *middels Screens of andere bijlage*,dan *kan* ik Impress helaas *niet *meer gebruiken en is het zinloos jullie nog verder vragen te stellen. Ik vind dit een *zeer on*handige benadering.

Zonder toelichting met screens of andere bijlage,kan ik *on*mogelijk mijn vragen stellen. Dat is dan het nadeel van het Livre Office-hulpsysteem. Op deze wijze kan ik Libre Office *nooit* goed leren gebruiken,want uit de handleidingen wordt ik ook niet makkelijk wijzer,ook al kan dat aan mijzelf liggen.

Wat betreft de muziek wist ik niet welke ik het beste uit die lijst kon kiezen,maar ik las ergens dat YouTube zelf een lijst heeft,welke ik *niet *kan vinden. /Is dat soms die Google-lijst welke jij bedoelt?/ De muziek die ik zoek is alleen voor presentaties die niet langer duren dan 3 minuten per presentatie. Dat is lang genoeg.

Die lijst heb ik dus wel bekeken,maar weet niet wat voor mijn doel geschikt is. Wat YouTube toont aan muziek is niet mijn keuze,maar ik zoek wel verder op die lijst. Lukt het dan ook niet,dan laat ik die gratis muziek maar achterwege,ook al zal de presentatie dan misschien wel saai zijn,maar veel bezoekers vinden dat juist niet saai.

In elk geval kan ik Impress nu niet gebruiken omdat ik mijn vragen niet behoorlijk kan toelichten. Dat vind ik dus wel een minpunt van een gratis programma als L.O. Toch dank ik jou voor je reactie en ik groet je vriendelijk. /*Anton Doove*/.