*Beste Harry*. Tot op heden krijg ik alleen de 1e pagina genummerd,dus het nummert niet automatisch alle 11 pagina`s van de 1e tot de laatste,wat wel mijn bedoeling is. /Het is in Writer toch wel mogelijk om alle pagina`s automatisch te nummeren?/ Ik kan dat nergens vinden in Writer. Hopelijk weet jij dit te beantwoorden.

Vriendelijke groeten van /*Anton Doove.*/