Ik weet niet goed of ik je probleem begrijp, dan maar toch een reactie.
Als je eerst op invoegen en dan op voettekst en dan op standaard, krijg je de voettekst. Hierna klik je weer op INvoegen en op velden en dan op pagina nummer. Dan staat er een paginanummer. Dit nummer wordt bij volgende pagina's steeds met 1 verhoogd. Op dezelfde wijze kun je ook paginanummer/aantal pagina's en ook ander velden mogelijkheden invoeren.
Liggen zo uw problemen? Dan zijn ze nu opgelost.

Met groet,

Wil van der Krogt

-----Oorspronkelijk bericht----- From: Ivo ten Hagen