Joren,

Toch bedankt voor het antwoord, zal mijn Libre Office 3.5. dan als zodanig
in gaan stellen, conform screenshots, hoop dat de oplossing voor mijn vraag
door de bouwers worden meegenomen.
Scheelt toch weer tijd, zeker als je zelf  'sjablonen' heb gemaakt die niet
standaard zijn.

Groet,
Rene.

Op 30 januari 2012 09:51 schreef Joren <joren.libreoffice@telenet.be> het
volgende:

Rene,

Op je vraag over het al dan niet 'overschrijven' van hoofdversies kan ik u
jammer genoeg geen sluitend antwoord bieden. Wel weet ik dat in 3.5
(Release Candidate) er gesleuteld is aan een (verbeterd) updatesysteem. Zie
http://wiki.**documentfoundation.org/**ReleaseNotes/3.5#Other<http://wiki.documentfoundation.org/ReleaseNotes/3.5#Other>laatste
 puntje 'Fixed the Check for Updates... mechanism, and implemented
the server side. It checks for updates automatically at user defined
intervals, and allows manual download of the newest version. (Jan
Holesovsky)' en de screenshots eronder.

Groet,
Joren