Op 27 november 2011 22:05 schreef Cor Nouws <oolst@nouenoff.nl> het
volgende:

Dag Harry,

Maar goed, dan nog steeds de knop 'Recente documenten' die jij noemde...
Tja. Ik had de knop nog nooit gezien, maar zie dat die ook al in
OpenOffice.org 3.2.1 zat. En daar ook niets doet ...

Wat verwacht je van de knop, in vergelijking met bijvoorbeeld de op de
Standaardbalk aanwezige lijst URL (die normaal wel verborgen is)?

vr. groeten,

--
 - Cor
 - http://nl.libreoffice.org

Cor,

Het is me even niet duidelijk wat jij bedoelt met "de op de Standaardbalk
aanwezige lijst URL (die normaal wel verborgen is)".
Waar het mij met de knop 'Recent geopende bestanden' (jammer trouwens dat
het alleen een tekst-knop is, niet een icoontje) om gaat is simpel: wat ik
nu via het menu 'Bestand - Recent geopende bestanden' doe (namelijk een
lijsjte van recent geopende bestanden tevoorschijn halen, om daar
vervolgens een bestand uit te kunnen aanklikken zodat dat zich opent), via
die knop op de werkbalk in 1x te kunnen doen, m.a.w., de weg via het menu
kan omzeilen.
Is voor mij niet echt een groot item, maar gemak dient de mens, vandaar.
Bovendien, als een knop wel beschikbaar is maar niet werkt, irriteert dat.

Groet,
Harry Harmsen
Assen