Bij mij staat LO er (nog?) niet in, waarschijnlijk omdat ik het net
geïnstalleerd heb?
Overigens gebruik ik in W7 meestal het classis menu onder het
'wereldbolletje' ('Windowsbolletje') en daar zit een item 'Documenten' in.
Daarin staan ook de recent met LO geopende documenten.

Groet,
Harry Harmsen
Assen

Op 26 november 2011 11:30 schreef Jan Kolloffel <jan.kol40@gmail.com> het
volgende:

Die knop heb ik niet toegevoegd maar kan een vergelijkbare ervaring
aanduiden: Bij het menu Start (dat wereldbolletje links onderin) onder W7
kun je ook recent geopende bestanden gebruiken.  Achter de programmanaam
zie je dan een pijlpuntje dat naar de 'Jump list' met de recent geopende
bestanden. Merkwaardig daarbij is dat dit soms wel en soms niet werkt
m.b.t. de LibreOffice bestanden (overigens vaker niet dan wel).  Bij
nagenoeg alle andere programma's werkt dit wel goed.

Ook in de Taakbalk van W7 doet zich dit voor.  LibreOffice heeft een lege
Jump List en b.v. Word heeft wel een Jump List met recent geopende
bestanden.

Jan.