Hoi Cor,

Bedankt voor dit heldere antwoord, aanmelden voor mij heeft in deze dan nog
geen zin.
Misschien in een later stadium wel aanmelden als het mogelijk wordt voor
het ondertstaande als dit in het leven wordt geroepen:

Een ander idee, wat ik wel eens heb gelezen, is een soort ondersteunend
lidmaatschap. Dat je TDF/LibreOffice een warm hart toedraagt maar zelf, om
wat voor reden dan ook, niet of weinig actief bent.
Daarvoor bestaat volgens mij nog niets.

Met vriendelijke groet,

Rene Schouten.