Dag Henk en alle andere
          gebruikers,

Zoals ik al eerder meldde:
          het is een ALGEMEEN probleem voor ALLE NEGATIEVE getallen. Het
          heeft NIETS met de cel-eigenschappen te maken. Het vakje voor
          "Negatieve getallen rood" is WEL DEGELIJK
      AANGEVINKT. Dit moge ook blijken uit mijn tekst hieronder en de
      aangehaalde maskers.

ALLENEGATIEVE GETALLEN INALLESPREADSHEETS,
      DIE IKOP MIJN LAPTOPOPEN, VERTONEN HET ZELFDE BEELD. Op
      mijn desktop, waar ik ook onder W10 de zelfde LO versie gebruik
      worden de negatieve getallen netjes in het rood gedisplayed.

Nog steeds ben ik in de markt voor de juiste oplossing.

Vriendelijke groeten, Anton van Mil.
Op 13-7-2018 om 21:43 schreef H.C. van
      der Burg:
Hallo Anton,

Mogelijk dat in het dialoogvenster Cellen opmaken voor "Negatieve getallen rood" het vak NIET is
aangevinkt. In dat geval wordt ondanks het standaardmasker de getalnotatie in zwart weergegeven.

Met vriendelijke groet,
Henk van der Burg