er zijn meerdere redenen Cor

1. de keuze om nog een paar jaar onder Windows 7 (Professional) te blijven heeft vooral te maken met het gebrek aan duidelijkheid over de goede werking van (oude) randapparatuur in Windows 10 (mijn leverancier klaagt steen en been omtrent allerlei onvoorziene problemen bij zijn klanten die wel overstapten...), en zo mogelijk nog meer met de georganiseerde gegevensdiefstal (zo noem ik dat) van Microsoft.
Zij zijn nu in het zelfde bedje ziek als Google, Facebook, en nog anderen.
Weliswaar heb ik professioneel een Lindedin-profiel, maar daar publiceer ik geen privé-gegevens en al zeker geen contactgegeven van mijn (zakelijke) relaties (ook niet om personen op Linkedin op te zoeken). Dat is omdat ik niet alleen respect en aandacht heb voor en dus belang hecht aan mijn eigen privacy, maar ook voor die deze van alle andere mensen.

2. De keuze om nog wat verder te werken met LO 4 is ingegeven door de behoefte aan stabiliteit. Dat wat ik wil doen / moet doen lukt zeker met v4 maar misschien (nog) niet (meer) met LO5 : ik lees de vragen en antwoorden van andere gebruikers en als dat een probleem is wat ik liever niet tegen kom...
Zo bijvoorbeeld is het exporteren naar pdf voor mij erg belangrijk.
Ik heb niet altijd de tijd om uit te zoeken hoe iets in de nieuwe versie werkt, of waarom iets niet meer werkt : als ik een probleem tegenkom kan ik niet wachten tot het opgelost is via een nieuwe versie.

Een extra gegeven is de achterstand die het bijwerken van de handleidingen kent :-) . Zodra ik met pensioen ga - zo heb ik me voorgenomen - wil ik me voor dit laatste mee inzetten.

groetjes

     Hubertus (Bert) Verdonck

Hildering 70
_2290 Vorselaar_