Beste,

Blijkbaar komen er de laatste tijd veel vragen binnen omtrent zaken die in LO 5 niet goed werken.
Niet zelden blijkt dat de gebruikers met Windows 10 werken.

Vraag is dus of de problemen bij LO 5 te zoeken zijn dan wel bij Windows 10... Het zou me niet verbazen dat minstens een deel ervan bij Windows te vinden is....

'k heb net een nieuwe laptop gekocht en ik heb er een uitgekozen waarop Windows 7 Professional voor-geïnstalleerd is,
dan wéét ik dat alle randapparatuur én al mijn software werkt.

Over Windows 10 hoor ik meer problemen dan me lief is.
Denk ook aan de geschiedenis : welke versies van Windows werkten goed en welke niet ? Windows 10 is een versie die zoveel nieuwigheden bevat dat het bijna niet anders kon dan dat er veel problemen zouden zijn.
Dus wacht ik nog met de overstap naar die nieuwe Windows-versie.

Op de oude machine werk ik nog met de laatste versie van LO 4.
Ik vraag me nu af of de combinatie Windows 7 met (de nieuwste versie van) LO 5 ook problemen geeft, o.m. met die pdf-export...
Misschien toch maar beter de LO4 installeren ?

Alvast dank voor de info

     Hubertus (Bert) Verdonck

Hildering 70
_2290 Vorselaar_