Hallo!
Heb redelijk wat ervaring met MS-Excel en heb een paar suggesties inzake andere formulering de handleiding voor Calc had daarom graag het "e-adres" van Dick Groskamp gekend want DEZE open discussie-plek lijkt mij daarvoor minder geschikt
groetjes
Julien Lamont, België

-----Oorspronkelijk bericht----- From: Hubertus