*Beste Alex.* Je schreef mij dit: "Dat scheelt een hoop oeverloos gemail". Dat is bepaald *geen* hulpvaardige opmerking van een forum-lid. Dit past niet na mijn beschreven ervaring,waarmee ik *hoopte *dat andere forumleden er *misschien* ook wat aan kunnen hebben. Mijn ervaring is bedoeld als info.

Jouw opmerking geeft aan dat het voor mij dan zinloos is om forumlid te zijn met gebruik van Libre Office en dat zeg jij tegen een Senior van 73 jaar. Dat is *niet *hulpvaardig. Over de Engelse taal ben ik het wel met je eens,want jullie kunnen niet helpen dat mijn taalkennis *te *miniem is,maar het is wel correct dat ik dit het forum laat weten.

Met mij zijn er meer Senioren die deze taal niet of te gering beheersen,dus die hebben moeite met gebruik van Slideboom.com met alle gevolgen van dien. Mijn ervaring blijkt voor jou dus "een hoop oeverloos gemail",wat ik *niet* zal melden bij de Forum-leiding,maar zal eerst met jou correct mailen wat ik bekend wou maken.

Ik neem *geen* afscheid van dit forum,want ik heb het in 2014 ook nodig als ik Libre Office ga gebruiken bij Ubuntu. /Met deze info kun je toch alleen maar blij zijn?/ Graag verneem ik of je deze reactie van mij *eerlijk *vindt. Vriendelijke groeten van /*Anton Doove*/.