*Beste Alex. *Ik weet n.l. *niet* hoe het werkt in Wordpress.com,want die Presentatie kan helaas niet rechtstreeks vanuit de map naar die editor van Wordpress.com Het blijkt dat ik die Presentatie eerst moet uploaden naar Slideboom.com,waar het eerst wordt opgeslagen waarna er normaal gesproken een code verschijnt. Die code met link kan ik dan plakken op de HTML-tab van de editor,waardoor de Presentatie zichbaar wordt op mijn blog. Er is echter bij Slideboom wat gewijzigd. Hierdoor weet ik niet hoe het verder werkt,maar ik hoopte dat jullie helpteam/forum hiervan wel meer wisten,hetgeen kennelijk toch niet het geval blijkt te zijn. Gelukkig vond ik de beheerder van het forum *myblogsite.nl* bereidt om een handleiding te schrijven over hoe ik een Presentatie op de blog bij Wordpress.com kan plaatsen. Hij bood dat zelf aan omdat hij ook hetzelfde euvel ontdekte bij *Slideboom.com*,waartoe ik *niet zelf* in het Engels kan schrijven wegens mijn te minieme taalkennis. Ik wacht nu op die handleiding,waardoor ik later mijn Presentatie alsnog op mijn blog kan plaatsen voor publicatie.Dat wordt dus een Presentatie die ik maakte met Impress. Zodra ik dat voor elkaar heb mail ik jullie de link,maar dat wordt dus nog even wat langer wachten. Het komt er aan. Vriendelijke groeten van /*Anton Doove*/.