Ook ik heb lichte ergenis over deze werkwijze en de overdaad aan persoonlijke details.

Mijn advies is om beide opties uit te proberen. Daar gaat niet de meeste tijd inzitten en geeft u
het beste antwoord plus wat extra oefening in het gebruik van het pakket. Noem ze bijvoorbeeld
presentatieLO.pptx en presentatieMS.pptx.

Zeker bij uitwisseling van bestanden is proberen vaak zinvoller dan de vraag stellen op
vragenlijsten.

Veel succes

Op 8 apr. 2013 om 23:21 heeft Leo te Braake lijsten <lijstebrij@gmail.com> het volgende geschreven: