*Beste Jan. *Ik gebruik nog steeds XP tot in april 2014 en daarna stap ik over op Ubuntu,want mijn budget laat geen nieuwe Windows toe. Tot die tijd blijf ik ook de Libre Office gebruiken bij XP,waar na ik bij ubuntu ook de Libre Office ga gebruiken,maar nu gaat het mij om de juiste *.pptx* voor presentatie-opslag. Die presentatie wil ik plaatsen op mijn weblog van *Wordpress.com.* In dat geval wil ik graag weten *welke *extensie het beste geschikt is. Van *MS* of *O*pen *O*ffice. Als ik bij *Impress* mijn presentatie wil opslaan,zie ik bij zowel MS als OO die extensie *.pptx* voorkomen. Dat zijn er dus 2,waarvan ik *niet *weet welke het beste bruikbaar is. Ik *heb geen PP-versies* op mijn PC staan en die zullen er ook niet meer komen,want ook dat laat mijn budget niet meer toe en is in 2014 niet meer nodig bij Ubuntu. Graag verneem ik nu je mogelijk nieuwe reactie en ik groet je vriendelijk. /*Anton Doove*/.