Beste Gerrit,

Helpt het misschien als je via menu-extra-opties-LO Calc-Weergave bij "Weergave" het vinkje weghaalt bij nulwaarden?

groeten Frank

Op 11-4-2013 17:39, Theo van Nunen schreef:
Ik kom er terug Gerrit
De formule moet zijn
=ALS(SOM(A1:A2)=0;"";(SOM(A1:A2)))
Ik heb <0 vervangen door =0 en dan is er niets meer te zien en blijft het veld leeg.
Zo kom je van de nullen af.

groeten Theo