Hoi Leo (en anderen)

Bij mij is het precies hetzelfde. Ook ik werk met Windows (7) en zowel bij
3.6.4 als 4.0.2 kan ik de taal van de GUI niet aanpassen. Dit is alleen
Nederlands.

Groeten, Kees

Op 26 januari 2013 09:19 schreef Leo Moons <leo.moons@telenet.be> het
volgende:

Hallo Henk, Joren,

Bedankt voor de tips.
Het lukt me niet om de GUI in een andere taal dan het NL te krijgen, noch
met parallel installeren noch met mijn gebruikersprofiel te resetten. Het
heeft volgens mij niets te maken met LO maar eerder met mijn Windows
instellingen, want ik heb al mijn LO versies er af gegooid en 3.6.4 geeft
hetzelfde probleem. Het helppack in een andere taal installeren geeft wel
het gewenste resultaat maar dit heeft geen invloed op de GUI.

Heeft iemand een idee?

Bedankt
Vriendelijke groeten

Leo