Hallo!

Het lukt mij om de systeemdatum door middel van een macro in de bestandsnaam te zetten. Hiervoor maak ik gebruik van

&Format$(Now,
"mmdd.hhmm")&

Echter is de systeemdatum doorgaans niet de datum waarop de bestandsinformatie betrekking op heeft.
In VBA zijn er voldoende oplossingen die verwijzen naar Sheets of cellen. Echter geen van deze
opties werken in Libre Office.

Is het mogelijk om vergelijkbaar met de formule in een cel: =NU() min of plus het aantal dagen bij
de macrotoevoeging:
&Format$(Now,
"mmdd.hhmm")&

een vergelijkbaar resultaat te krijgen en dat het dan de bestandsdatum min of plus een aantal dagen wordt toegevoegd en in de bestandsnaam meegenomen? Of in plaats naar de systeemdatum te verwijzen naar de datum in het tabblad/cel te verwijzen?

Met vriendelijke groet,

Anne-Sofie van Olphen