Beste Maarten Bouter,

Dit maak ik wel vaker mee in LibreOffice.
Ik vermijd dit altijd door via de menubalk de optie Inhoud verwijderen.
U krijgt dan een venster met opties wat u wilt verwijderen.
Ik heb ervaren, dat dan de wel echt leeg wordt gemaakt en een nieuwe berekening toelaat. Als u dat weet, is het geen "bug", maar een prettige manier om geen gegevens te verliezen, als u per ongeluk een cel overschrijft.
Is dit misschien een oplossing voor U?

Met vriendelijke groeten,

Paul van Tooren

-----Oorspronkelijk bericht----- From: Maarten Bouter