Beste Cor, Pieter,

Ik heb de installatie van LO 3.5 op mijn laptop ook gewijzigd en de spellingscontrole werkt naar behoren.
Op de laptop staat Windows 7 62-bits.
Daar moet eerst de map AppData zichtbaar gemaakt worden in het pad: C: \Gebruikers\<gebruikersnaam>\AppData\Roaming\LibreOffice\3\user
Dan herbenoemen van de map user en LibreOffice opnieuw starten
De spellingscontrole werkt dan weer.

Is het misschien een aanbeveling dit gebruikers van OpenOffice en LO 3.4 te waarschuwen, dat dit kan optreden?

Met vriendelijke groeten,

Paul van Tooren

-----Oorspronkelijk bericht----- From: plmvantooren@hetnet.nl