Hallo,

Gezien de eindejaarsdagen met rasse schreden naderen en dus ook de periode dat we elkaar wensen toesturen, leek het me wenselijk om Johny's handleidingen zo snel mogelijk voor iedereen beschikbaar te stellen en later werk te maken van het omturnen naar LibreOffice. Gezien de verschillen tussen OOo en LibreOffice nog niet zo groot, vermoed ik dat er geen problemen zullen opduiken. Moest dit toch zijn, dan lezen we het graag op de mailinglijst. Zijn er aanpassingen nodig aan de tekst, dan kunnen we die ook snel uitvoeren.

Je vindt ze op de website van ODFAuthors: http://www.odfauthors.org/openoffice.org/dutch/korte-handleidingen-how-tos

Vriendelijke groeten en veel plezier

Leo