ik vergelijk de ask.libreoffice.org  site met http://stackoverflow.com/
voor programmeurs. Deze laatste is een geweldig hulpmiddel. Werkt alleen als
vraag en aanbod in balans kan komen. Om dat te bereiken moet
zo een site wel "eentalig" en daarmee in het Engels zijn (of toch Chinees).

Kunst is hoe genoeg verkeer te trekken, Hoe krijgt zo een site voldoende
bekendheid?
De kritische massa moet groot zijn.

Groeten, Luc