Ook sociaal blijven er hindernissen... Op zaterdag 5 april is mijn gade
jarig en viert dat voor familie op zondag 6 april wegens hun sport op
zaterdag.
Maar op die zaterdag wil ze me toch niet missen!
Ik zal 5 april moeten schitteren door afwezigheid...

Jammer, ik heb de hele LO4.2.2 doenload, drie bestanden, op een 4GiB USB
gezet, om te leren hoe ik dat binnen Ubuntu parallel naast LO3 kan zetten
en testen.

Ook zou ik binnen Ubuntu twee verschillend gekleurde ikonen willen hebben
voor LO3 (groen) en LO4 (??). Of ikonen (document plaatje) met een 3 of 4
er in.
Ik heb nog steeds niet ontdekt waar Linux de icon-library verstopt heeft.

Wel weet ik hoe ik een ikoon kan "opdringen" via html met de aanwijzing
"favicon=myicon.xxx". Bij het bouwen van websites maak ik daar gebruik van.
Maar ja, ik weet, door ervaring, veel meer van *html* dan van Windows of
Linux...

Ik vind het wel leuk, dat allerlei online menu's in fraaie html
gepresenteerd worden. Mijn nieuwe AIO HP 4500 ENVY is daar een voorbeeld
van. Van elke PC op het netwerk kan het menu van de printer via het LAN
gebruikt worden.

Mijn kennis van LibreOffice staat op een zeer laag pitje omdat ik zelden
iets van een Office gebruik. Voor mij als technicus is tekst gewoon tekst,
ASCII. Geen flauwekul...
Uiteraard gebruik spreadsheets, veel zelfs, voor planning en analyse van
resultaten.
Met gebruikers ga ik al gauw over op Base met zijn Forms en Tables. Write
maakt daar wel weer wat moois van.

Desalniettemin wens ik jullie 5 april een vruchtbare dag toe en hoop de
resultaten daarvan in mijn mailbox terug te vinden!