Hallo,

Bedankt voor de opheldering, ik zat ook wel met de vraag, hoewel we in de gebruikersgidsen consequent u kunt gebruiken en minder consequent u wilt. Ik lees toch een voorkeur voor de tweede persoonsvorm in de schrijftaal. Als het goed is neem ik dit op in de stijlgids (die ik nog steeds in de wiki moet plaatsen :-[ ) en passen we dit aan bij de volgende herlezing van de gidsen.

Bedankt
Vriendelijke groeten,

Leo