Hej
Autokorrektur er p.t. ikke en del af udvidelsen Stavekontrolden, og jeg ved heller ikke om det kan
blive det!

Men det er i denne fil i LibreOffice koden der skal rettes
i:/core/extras/source/autocorr/lang/da/DocumentList.xml

Jeg kan se at "retteligt", er en af de rettelser der kom med i RO2012. Så jeg vil prøve at lave et
script, der finder andre ord i autokorrekturen, som også er blevet rettet i RO2012.

Med venlig hilsen
Esben Aaberg