Jeg vil lige til dette tilføje, at Aputsiaq har været rasende aktiv i
en lang række af de projekter på Transifex & Launchpad, som jeg ikke har
haft tid til at vedligeholde den danske oversættelse på - og også har
haft et højt kvalitetsniveau. Så det er en god tilføjelse til teamet!

Alt godt,
Morten

On Sun, 10 Feb 2013 09:43:56 +0100