Den tis 16 apr. 2019 kl 20:39 skrev Thomas Tornblom <thomas@hax.se>:

 >Doh!<

Fattade inte att det är en svensk lista. Använder så många
engelskspråkiga listor och forum att det gick på autopilot, sorry.

Inget att be om ursäkt för, ville bara påminna om att det går bra att
skriva på svenska, inte tillrättavisa eller liknande.

Jag har bifogat en testversion av dokumentet och ett kalkylblad med
adresser och en databas med dessa adresser.

Tyvärr brukar inte bifogade filer hänga med hela vägen fram till mottagaren
i denna listan (och inte heller i den engelskspråkiga listan), så det var
därför jag skrev att du kan ladda upp filerna någonstans (Google drive,
Dropbox eller vad du råkar föredra) och ge en länk dit.

Vänliga hälsningar

Johnny Rosenberg

Jag har även bifogat en pdf av dokumentet utskrivet från OO, som ser ut
som det jag förväntar mig.

På min MacBook ser jag nu inte bilden alls när jag öppnar dokumentet,
vilket jag gör på min windowsmaskin på jobbet. Om man kollar egenskaper
för dokumentet ser man bilden.

I OO ser jag bakgrundsbilden när jag öppnar dokumentet. OO verkar så
ömtålig så den krashar ofta när jag håller på med detta och LO verkar
stabilare, men tyvärr så kan jag inte få ut det önskade resultatet från
LO, vare sig på Mac eller Windows.

/Thomas