E corect ce spui, dar din acest moment eu voi face corecturi numai pe versiuna 4.0 Nu are sens sa ne complicam si cu versiunea 3.6 decat numai daca sunt traduceri foarte, foarte proaste.

Lucian,

Lucian Oprea
Telefon: 0745 592602

Pe 07.12.2012 10:26, Nagy Ákos a scris:
Poate să rămână și 3.6 deschis, eventual o să închid help-ul, fiindcă dacă cineva mai găsește erori, să o poată corecta. Ajutorul chiar e bine să o închidem, ca nu cumva cineva să se apucă de traducerea versiuni 3.6 în loc de 4.0. Până la prima versiune de producție (4.0.2) a lui LibreOffice 4.0 mai sunt 5-6 luni, deci încă versiunea 3.6 este versiunea primară pentru utilizatori.

Altfel nu a scris pe listă, că HELP-ul lui 4.0 momentan este închis, fiindcă am încărcat exportul din narro pe linia 3.6 și aștept să fie trasnferat și pe 4.0, moment în care o să închid 3.6 și va fi dinsponibil pentru traducere 4.0.