update

Version: 7.0.0.3 (x64)
Build ID: 8061b3e9204bef6b321a21033174034a5e2ea88e
CPU-threads: 8; Besturingssysteem: Windows 10.0 Build 18362; UI-render: Skia/Vulkaan; VCL: win
Locale: nl-NL (nl_NL); GI: nl-NL
Calc: threaded

net de laatste versie geïnstalleerd en je raad het nooit de opmaak blijft nu wel staan in calc overigens ook een foutje met afbeeldingen invoegen in de vorige geïnstalleerde versie

Met vriendelijke groet
John Bakker
BaVib