Wim

Als je een nieuwe vraag wilt stellen, moet je niet antwoorden op een bestaande vraag en alle vakken leegmaken, maar echt met een nieuwe blanco mail beginnen.

Waarom is dat zo? Omdat veel gebruikers /threading/ (=bedrading?) gebruiken. Ik zie dat je Thunderbird gebruikt en dus kan dat ook bij jou geactiveerd worden. /Threading/ betekent dat mails geklasseerd worden naast de mail waarop ze een antwoord zijn, en de draad zichtbaar maakt tussen de mails die op elkaar het antwoord zijn.

Als je kijkt naar deze screenshot <https://dl.dropboxusercontent.com/u/48554139/threading.png> kan je beter begrijpen wat ik bedoel. Je hebt het onderwerp van je mail veranderd, maar je mail bevat toch ergens een verborgen informatie waarmee Thunderbird kan weten op welke mail je aan het antwoorden was. Boven links zie je een icoontje dat dient om de /threads/ (=draden) zichtbaar te maken, die de mails aan elkaar verbinden.

Met de hoop dat dit helpt om deze lijst van gebruikers overzichtelijker te maken.

Beste groeten.

Pierre François