Nou, je kan twee dingen doen:
Je kan hem naar mij mailen gewoon op mijn email adres dat gaat zondermeer.
Maar je kan hem ook in je Dropbox-map kopieren en dan er rechts op klikken in de Windows-verkenner. Dan klik je met je recht muisknop op het bestand, dat dus in je dropbox-map staat.
In het "context menu" (rechts klikken) zie je dan "dropbox-link delen".
Daar klik je op.
Daarna ga je deze mail beantwoorden en op een bepaald moment klik je dan weer met rechts en druk je op "plakken". Dan wordt er een "link" in de mail geplakt. Iedereen van deze lijst kan je bestand dan downloaden tot jij het van die plaats verwijdert. We kunnen dan wel met meer mensen kijken. En de kans dat daar wat uit komt is natuurlijk groter.