Beste Hans,

Ik werk sinds vele jaren en tot volle tevredenheid met het tekenprogramma CadstPro van Apperson. Voor het maken van gedetailleerde en nauwkeurige werktekeningen, heeft zeven lagen, 3D projectie en wat ik zelf zo mooi vind is dat het perfect in- en uitzoomt zonder verlies aan scherpte. Daardoor kan ik zowel de totale overzichtstekeningen als de uitgewerkte details in één tekening uitvoeren. Laat zich goed printen. Ik werk met Win7 en heb niet uitgezocht of het in Linux/Ubuntu werkt. De standaardversie Cadst is gratis; voor drie tientjes krijg je de extra opties erbij die wel handig zijn. Goede handleiding zit er ook bij, voor ongeoefenden zoals ik, zeer goed te doen.

link: http://www.cadstd.com

Vriendelijke groet
Jan Kruse
email : jkruse@casema.nl