Hallo Anton,

Een methode om elke file/map te verwijderen is opstarten vanuit een CD rom waarmee je de PC opstart. De programma´s op HD worden niet opgestart.
http://www.softexia.com/hirens-bootcd.html
Deze koppeling brengt je naar de HirentsBoot CD 15.2
Download deze en brand die op een CD rom als een image bestand waardoor de pc opstart met de cd rom. Er wordt niets permanent op je pc geïnstalleerd (behalve wat je verwijderd) komt de pc terug in de oorspronkelijke versie. Bij het opstarten heb je een mogelijkheid als kleine Windows XP te starten of in een Linux versie. De laatste neem ik doorgaans. Als je hiermee opgestart bent heb je de vrijheid te verwijderen wat je maar wilt. Zoek in het geopende programma naar iets wat lijkt op "deze computer" zoals je gewend bent. Daarin vindt dan de mappen en bestanden om te verwijderen.

Branden van de CD kun je met de Infrarecorder http://infrarecorder.org/?page_id=5 Hiermee kun je een image branden, maar er zit ook een brand programma bij de download van HirensBoot CD.
Deze CD wordt het Zwitsers zakmes genoemd vanwege de veelzijdigheid.

Omslachtig misschien maar wel doeltreffend.
Maar je houdt er een leuk gereedschap aan over.

succes Theo