Je kunt twee frames op een pagina maken. De linker vul je gewoon met je tekst. _Binnen_ (de cursor knippert daar) de rechter frame ga je naar menu Opmaak en daarna kolommen. (Je kunt ook op de frame dubbelklikken. Er verschijnt een popupmenu met een tabblad Kolommen)
Je kiest er daar twee.

Helpt dit je wat?