*Beste Harry.* In mijn hobby-werkkamer heb ik *geen* plaats meer voor een externe Harddisk,die voor mijn budget ook nog eens *te* duur zal zijn. Inbouw van 1 nieuw station met 2 laden,zal dacht ik wel goedkoper uitvallen en dat overweeg ik ook veel eerder,waartoe ik ook eerst nadere info pleeg bij de leverancier die mijn PC heeft gebouwd naar mijn wensen,dus er zit *niets *op dat ik niet wil of toch nooit zou gebruiken,dus dat was al een aardige besparing.

Het herstel van het CD/DVD-station of een hele nieuwe inbouw hoop ik ook goedkoper te kunnen houden*als *dat nog mogelijk is,wat ik niet weet,maar daar kom ik wel achter. Wat de kosten betreft is dat van mij een voorzichtige inschatting,want ik weet niet *hoe* hoog of laag die prijzen momenteel in de markt liggen,om verantwoord te kunnen besparen.

Mijn dochter heeft wel kennissen die op dit gebied werkzaam zijn om ze advies te vragen en zij weet al van dat probleem af want zij merkte zelf ook dat die lade niet open ging. De lade van de "Writemaster"ging wel open,maar als ik de CD of DVD er in had gelegd,gebeurde er helemaal *niets.* Dat schiet dus ook niets op.

Naar mijn inschatting heb ik die PC-toren alweer ongeveer 7 jaar in gebruik,dus dat ingebouwde station is natuurlijk aardig verouderd en is aan vervanging toe. Reparatie is dan zinloos en duurder dan inbouw van een nieuw station,dus ik vraag mijn dochter of zij haar kennissen wil raadplegen en dat doet zij ook wel.

Zelf kan ik er niet meer achterheen vanwege medische beperkingen die mij zwaar vermoeien,dus mijn dochter zoekt naar oplossingen voor mij en samen met mij. Dit is wat ik er over kan zeggen,waarbij ik jouw bescheiden advies beslist respecteer en je er vriendelijk voor dank. Ik groet je vriendelijk. /*Anton Doove.*/